شناسهٔ خبر: 28226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی برگزار شد:

برگزاری جلسه کار گروه پدافند غیرعامل در کرمان جنوبی

محمدساردویی جلسه با حضور مدیران شورای حمل و نقل استان و سایر کارشناسان پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در ابتدا محمدمهدی بلوردی مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان به مدعوین خیر مقدم گفت و در ادامه جلسه آقای سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل یعنی مصونیت سازی و هدف از آن کاهش آسیب‌ها و افزایش باز دارندگی‌ها در مقابل تهدیدهاست.

وی افزود: ما باید برای مقابله با بحران هر نوع آمادگی کامل داشته و با روش‌های مقابله آشنا باشیم که این خود از زیرمجموعه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

در ادامه جلسه، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل حوزه استحفاظی را بازدید از پل‌های بزرگ، راهدارخانه‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان و پروژه‌های در حال ساخت، همچنین ابلاغ چک لیست کنترلی برای ساختمان‌ها برمبنای مبحث ۲۱، هماهنگی جهت حفظ و حراست از تاسیسات موجود در حریم راه‌ها، پیگیری کنار گذر برای تونل‌ها و پل‌ها در محور کرمان – بم – جیرفت، نظارت بر اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در اجرای پروژه‌های در حال ساخت بیان کرد.

نظر شما